Tańcząc na trawie poczujesz radość, ruch, przestrzeń, wolność, oddech, rytm...
Pokołyszesz się z nami i ze sobą, poczujesz się swobodnie, lekko, naturalnie i szczęśliwie.
Świętuj życie, po prostu bądź! Zapraszamy!

niedziela, 19 czerwca 2011

O nas

Pomysł narodził się spontanicznie, na balkonie Anity, wśród kwiatów, czereśni i truskawek na talerzyku...

Anita -  Akademia Terapii Ekspresyjnych i Technik Relaksacyjnych:
"Taniec to dla mnie wyzwanie i przygoda. Przychodzę tutaj z krainy rzeczy dobrze poukładanych i trochę czasu zajęło mi nauczenie się spontaniczności... Taniec jest dla mnie doświadczaniem siebie samej poprzez ruch i doświadczeniem wspierającym rozwój.  Stał się dla mnie podróżą wgłąb i wędrówką ku transcendencji, sposobem na uświadamianie tego, co nieświadome i uwalnianie tego, co zablokowane..." 


Basia - Coach i trener (Racjonalna Terapia Zachowania, Gestalt, terapia relacji rodzice - dzieci): 
"Taniec jest dla mnie czymś tak naturalnym jak oddychanie. Nie potrzebuję do niego specjalnych okazji, muzyki czy świateł. Jest we mnie przez cały czas i znajduje swój wyraz w różnych, czasem zaskakujących dla mnie momentach... Taniec to dla mnie połączenie poezji, magii i ruchu, pozwala mi przetransformować smutek w radość, złość w akceptację, lęk w nadzieję. Jest dla mnie środkiem  wyrazu, tak jak pióro, farby czy glina... "